Programın amaçları:
-
-
-
- Kamu veya özel sektörde, farklı iş alanlarında faaliyet gösteren işletmelerin pazarlama ve ilişkili departmanlarında çeşitli pozisyonlarda istihdam edilmeleri veya girişimcilik yeteneklerini kullanarak kendi işlerini kurmaları,
- Mezuniyet sonrası lisans düzeyinde eğitimlerine devam etmek isteyen öğrencilerin DGS (Dikey Geçiş Sınavı)’de başarılı olmaları,
- Sürekli eğitim felsefesi ile meslek hayatları boyunca eğitimler almak suretiyle becerilerini geliştirmeleri amaçlanır.
-
-
Programın hedefleri:
- Öğrencilere Pazarlama ve ilgili branşlarda temel teorik bilgiyi vermek,
- Öğrencilere iş etiği ve pazarlama etiği ilkeleri doğrultusunda çalışmanın önemini öğretmek,
- Öğrencileri etkili dinleme, okuma ve iletişim kurma becerilerini sürekli olarak geliştirmeleri noktasında teşvik etmek,
- Öğrencilerin toplumsal sorumluluğun gereği olarak toplumsal projelerde yer almalarını teşvik etmek,
- Pazarlama ve ilişkili branşlarda gerekli yazılımları, teknolojik gelişmelerin bir gereği olarak, öğrenme becerisine sahip olan ve bu beceriyi sürekli olarak geliştirmesi gerektiğini bilen mezunlar yetiştirmektir.