Ana içeriğe atla

Programın amaçları:

        1. Kamu veya özel sektörde, farklı iş alanlarında faaliyet gösteren işletmelerin pazarlama ve ilişkili departmanlarında çeşitli pozisyonlarda istihdam edilmeleri veya girişimcilik yeteneklerini kullanarak kendi işlerini kurmaları,
        2. Mezuniyet sonrası lisans düzeyinde eğitimlerine devam etmek isteyen öğrencilerin DGS (Dikey Geçiş Sınavı)’de başarılı olmaları,
        3. Sürekli eğitim felsefesi ile meslek hayatları boyunca eğitimler almak suretiyle becerilerini geliştirmeleri amaçlanır.

Programın hedefleri:

  1. Öğrencilere Pazarlama ve ilgili branşlarda temel teorik bilgiyi vermek,
  2. Öğrencilere iş etiği ve pazarlama etiği ilkeleri doğrultusunda çalışmanın önemini öğretmek,
  3. Öğrencileri etkili dinleme, okuma ve iletişim kurma becerilerini sürekli olarak geliştirmeleri noktasında teşvik etmek,
  4. Öğrencilerin toplumsal sorumluluğun gereği olarak toplumsal projelerde yer almalarını teşvik etmek,
  5. Pazarlama ve ilişkili branşlarda gerekli yazılımları, teknolojik gelişmelerin bir gereği olarak, öğrenme becerisine sahip olan ve bu beceriyi sürekli olarak geliştirmesi gerektiğini bilen mezunlar yetiştirmektir.